Doprava a platba
Číslo bankovního účtu pro platby převodem v Kč je: 2150004399/0800.
Číslo bankovního účtu pro platby převodem v EUR je: 23 02 01 77 55 / 2010
CZ06 2010 0000 0023 0201 7755
IBAN CZ0620100000002302017755
BIC (SWIFT) FIOBCZPPXXX
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. +420 724 891 191 (Po-Pá 9-17) nebo na e-mailu eshop@aleszejdl.cz
Osobní vyzvednutí v našich provozovnách je zdarma. | Doprava po ČR pro objednávky nad 2000 Kč je zdarma. | Doprava po SR pro objednávky nad 2000 Kč (82 Euro) je zdarma.|
Druh dopravy |
Cena vč. DPH |
Osobní odběr v Oční Studio Aleš Žejdl |
zdarma |
Zásilkovna výdejní místa ČR |
75 Kč |
Zásilkovna domů ČR |
120 Kč |
Česká pošta Balíkovna výdejní místa |
72 Kč (+19 Kč dobírka ) |
Česká pošta Balíkovna doručení na adresu |
83 Kč (+ 19 Kč dobírka) |
Dodání na Slovensko | |
Zásilkovna výdejní místa SR |
4,12 Eur |
Druh platby |
Cena vč. DPH |
Hotově nebo kartou při osobním odběru |
zdarma |
Převodem |
zdarma |
Expresní bankovní převod |
zdarma |
Platba kartou |
zdarma |
Dobírka |
19 Kč |
Dobírka do Balíkovny |
19 kč (při nákupu nad 2000 zdarma) |
Platba Slovensko |
|
Převodem |
zdarma |
Expresní bankovní převod |
zdarma |
Platba kartou |
zdarma |
Osobní odběr na našich provozovnách
Jste z Brna nebo Hodonína? Vyzvedněte si zdarma své objednané zboží u nás v Očním Studiu Aleše Žejdla! Uvítá vás příjemné prostředí a profesionální personál. Objednávka je pro vás připravena k vyzvednutí po dobu 10 dní. Otevírací dobu konkrétního Očního Studia najdete zde.
Upozornění! Ceny na kamenných prodejnách a e-shopu se mohou lišit. Pokud budete chtít zboží za cenu uvedenou na našem e-shopu, musí být zboží objednáno přes e-shop. Po jeho objednání vyčkejte prosím na e-mail o tom, že je zboží připraveno k odběru. Děkujeme za pochopení.
Při platbě nákupu z e-shopu nelze uplatnit žádné další slevy (ani stálé věrnostní slevy pro držitele Rodinné bonusové karty).
Dá se na provozovnách platit kartou?
Ano, ve všech provozovnách našich Očních Studií lze platit kartou. Přijímáme také tyto benefitní poukázky.
Co potřebujete k vyzvednutí objednávky?
Připravte si prosím číslo objednávky. Pokud ho ale nemáte po ruce, nevadí. Balíček dohledáme i podle jména zákazníka.
Více informací o našich kamenných provozovnách a kompletní kontakty najdete tady.
Balíkovna
Informace k uložení zásilek od České pošty:
Balíkovna-BOX (Alzabox) – 2 dny.
Balíkovna – 7 dní.
Jakmile se bude blížit konec doby pro vyzvednutí, dává Česká pošta vědět do e-mailu nebo smsky.
Informace k platbám dobírek:
V Balíkovně na poště zaplatíte vždy kartou anebo hotově. Na Balíkovnách mimo poštu můžete dobírku uhradit hotově nebo online. V Balíkovna-BOXu lze dobírku uhradit jen platební kartou online (odkaz na tuto platbu naleznete v avízu o uložení nebo ve Sledování balíku).
Informace k vyzvednutí:
Vyvolávací systém v Balíkovně na poště vám umožní rychlé odbavení. Na displeji vyberete tlačítko Zrychlený výdej balíku, zadáte kód pro vyzvednutí a do 5 minut jste obslouženi.
Nestíháte si pro balík skočit sami? S kódem z e-mailu nebo SMS ho za vás může vyzvednout kdokoliv.
Kompletní informace ke službě Balíkovna naleznete na stránkách České pošty.
Sledování zásilky v Balíkovně zde.
Česká pošta doručení na adresu
Jak funguje doručení Českou poštou?
Pokud vás doručovatel nezastihne na vámi uvedené adrese, počká na vás zásilka na dodací poště 5 dnů. V případě, že si ji nestihnete vyzvednout, vrací se nám zpět. Ani pak ale není nic ztraceno. Zásilku, která se nám vrátí jako nevyzvednutá, vám v případě zájmu znovu vyexpedujeme. Za opětovné zaslání si účtujeme cenu dle zvoleného způsobu dopravy, viz tabulka níže.
Kontakty Česká Pošta:
Tel.: 800 104 410
Po-Pá: 7–19
So: 8–12