Doprava a platba

Osobní vyzvednutí v našich provozovnách je zdarma. | Doprava po ČR pro objednávky nad 1500 Kč je zdarma. | Doprava po SR pro objednávky je nad 2000 Kč zdarma.|

Číslo bankovního účtu pro platby převodem je: 2150004399/0800.

Číslo bankovního účtu pro platby převodem v EUR je:

23 02 01 77 55 / 2010

CZ06 2010 0000 0023 0201 7755 
IBAN CZ0620100000002302017755 
BIC (SWIFT) FIOBCZPPXXX

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. +420 724 891 191, nebo na e-mailu eshop@aleszejdl.cz

Druh dopravy

Cena vč. DPH

Osobní odběr v Oční Studio Aleš Žejdl

zdarma

Česká pošta - Balík do Balíkovny

 65 Kč (+19 Kč dobírka )

Česká pošta - Balík do ruky

112 Kč (+ 38 Kč dobírka)

Česká pošta - Balík na poštu

90 Kč (+ 38 Kč dobírka)

Uloženka  WE|DO - Výdejní místa

 72 Kč (+ 38 Kč dobírka)

Uloženka  WE|DO - Doručení na adresu

119 Kč (+ 38 Kč dobírka)

Dodání na Slovensko

150 Kč (6 EUR)* (+ 38 Kč dobírka)

Slovenská pošta - Zmluvný balík s poisteným

 

* Uvedené ceny + cenu objednaného zboží přepočítáváme z Kč na EUR podle aktuálního kurzu ČNB k datu odeslání zásilky

 

 

Druh platby

Cena vč. DPH

Hotově nebo kartou při osobním odběru

zdarma

Převodem

zdarma

Expresní bankovní převod

zdarma

Platba kartou

zdarma

Dobírka

38 Kč (při nákupu nad 1. 500 zdarma)

Dobírka do Balíkovny

19 kč (při nákupu nad 1. 500 zdarma)

Platba Slovensko

Převodem

 zdarma

Expresní bankovní převod

 zdarma

Platba kartou

zdarma

Dobírka

38 Kč

 

Osobní odběr na našich provozovnách

Jste z Brna nebo Hodonína? Vyzvedněte si zdarma své objednané zboží u nás v Očním Studiu Aleše Žejdla! Uvítá vás příjemné prostředí a profesionální personál. Objednávka je pro vás připravena k vyzvednutí po dobu 10 dní. Otevírací dobu konkrétního Očního Studia najdete zde.

Upozornění! Ceny na kamenných prodejnách a e-shopu se mohou lišit. Pokud budete chtít zboží za cenu uvedenou na našem e-shopu, musí být zboží objednáno přes e-shop. Po jeho objednání vyčkejte prosím na e-mail o tom, že je zboží připraveno k odběru. Děkujeme za pochopení.

Dá se na provozovnách platit kartou?
Ano, ve všech provozovnách našich Očních Studií lze platit kartou.

Co potřebujete k vyzvednutí objednávky?
Připravte si prosím číslo objednávky. Pokud ho ale nemáte po ruce, nevadí. Balíček dohledáme i podle jména zákazníka.

Více informací o našich kamenných provozovnách a kompletní kontakty najdete tady.

Balíkovna

Informace k uložení zásilek od České pošty:

Balíkovna-BOX (Alzabox) – 2 dny.

Balíkovna – 7 dní.

Jakmile se bude blížit konec doby pro vyzvednutí, dává Česká pošta vědět do e-mailu nebo smsky.

Informace k platbám dobírek:

V Balíkovně na poště zaplatíte vždy kartou anebo hotově. Na Balíkovnách mimo poštu můžete dobírku uhradit hotově nebo online. V Balíkovna-BOXu lze dobírku uhradit jen platební kartou online (odkaz na tuto platbu naleznete v avízu o uložení nebo ve Sledování balíku).

Informace k vyzvednutí:

Vyvolávací systém v Balíkovně na poště vám umožní rychlé odbavení. Na displeji vyberete tlačítko Zrychlený výdej balíku, zadáte kód pro vyzvednutí a do 5 minut jste obslouženi.

Nestíháte si pro balík skočit sami? S kódem z e-mailu nebo SMS ho za vás může vyzvednout kdokoliv.

Kompletní informace ke službě Balíkovna naleznete na stránkách České pošty.

Sledování zásilky v Balíkovně zde.

Česká pošta doručení na adresu

Jak funguje doručení Českou poštou?
Pokud vás doručovatel nezastihne na vámi uvedené adrese, počká na vás zásilka na dodací poště 5 dnů. V případě, že si ji nestihnete vyzvednout, vrací se nám zpět. Ani pak ale není nic ztraceno. Zásilku, která se nám vrátí jako nevyzvednutá, vám v případě zájmu znovu vyexpedujeme. Za opětovné zaslání si účtujeme cenu dle zvoleného způsobu dopravy, viz tabulka níže.

Kontakty Česká Pošta:

Tel.: 800 104 410

Po-Pá: 7–19

So: 8–12

E-mail: info@cpost.cz

Uloženka WE|DO

Uloženka (nově WE|DO) nabízí dvojí služby – doručení na výdejní místo, nebo doručení na adresu. Jakmile je vaše zásilka připravená k vyzvednutí na výdejním místě WE|DO ULOŽENCE, přijde vám email a SMS s heslem pro vydání. Zásilku nemusíte vyzvednout osobně, stačí sdělit heslo třetí osobě. Zásilku na adresu si také můžete přesměrovat ne některé z výdejních míst WE|DO ULOŽENKA.

Jak dlouho je balíček na výdejním místě WE|DO?

Standardní doba uložení zásilky na WE|DO Uložence je 7 dnů, od první výzvy k vyzvednutí (mail nebo SMS).

Kontakty WE|DO:

Tel.: +420 246 092 912

Po-Pá: 8-18

E-mail: info@wedo.cz

Sledování zásilky WE|DO zde.