Doprava a platba
Číslo bankovního účtu pro platby převodem je: 2150004399/0800.
Číslo bankovního účtu pro platby převodem v EUR je:
23 02 01 77 55 / 2010
CZ06 2010 0000 0023 0201 7755
IBAN CZ0620100000002302017755
BIC (SWIFT) FIOBCZPPXXX
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. +420 724 891 191, nebo na e-mailu eshop@aleszejdl.cz
Osobní vyzvednutí v našich provozovnách je zdarma. | Doprava po ČR pro objednávky nad 2000 Kč je zdarma. | Doprava po SR pro objednávky nad 2000 Kč (82 Euro) je zdarma.|
Druh dopravy |
Cena vč. DPH |
Osobní odběr v Oční Studio Aleš Žejdl |
zdarma |
Zásilkovna výdejní místa ČR |
65 Kč |
Zásilkovna domů ČR |
99 Kč |
Zásilkovna výdejní místa SR |
3,50 Eur |
Česká pošta Balíkovna výdejní místa |
59 Kč (+19 Kč dobírka ) |
Česká pošta Balíkovna doručení na adresu |
89 Kč (+ 19 Kč dobírka) |
Dodání na Slovensko | |
Zásilkovna výdejní místa |
3,50 eur |
* Uvedené ceny + cenu objednaného zboží přepočítáváme z Kč na EUR podle aktuálního kurzu ČNB k datu odeslání zásilky |
|
Druh platby |
Cena vč. DPH |
Hotově nebo kartou při osobním odběru |
zdarma |
Převodem |
zdarma |
Expresní bankovní převod |
zdarma |
Platba kartou |
zdarma |
Dobírka |
38 Kč |
Dobírka do Balíkovny |
19 kč (při nákupu nad 2000 zdarma) |
Platba Slovensko |
|
Převodem |
zdarma |
Expresní bankovní převod |
zdarma |
Platba kartou |
zdarma |
Dobírka |
38 Kč (1.60 €) |
Osobní odběr na našich provozovnách
Jste z Brna nebo Hodonína? Vyzvedněte si zdarma své objednané zboží u nás v Očním Studiu Aleše Žejdla! Uvítá vás příjemné prostředí a profesionální personál. Objednávka je pro vás připravena k vyzvednutí po dobu 10 dní. Otevírací dobu konkrétního Očního Studia najdete zde.
Upozornění! Ceny na kamenných prodejnách a e-shopu se mohou lišit. Pokud budete chtít zboží za cenu uvedenou na našem e-shopu, musí být zboží objednáno přes e-shop. Po jeho objednání vyčkejte prosím na e-mail o tom, že je zboží připraveno k odběru. Děkujeme za pochopení.
Dá se na provozovnách platit kartou?
Ano, ve všech provozovnách našich Očních Studií lze platit kartou.
Co potřebujete k vyzvednutí objednávky?
Připravte si prosím číslo objednávky. Pokud ho ale nemáte po ruce, nevadí. Balíček dohledáme i podle jména zákazníka.
Více informací o našich kamenných provozovnách a kompletní kontakty najdete tady.
Balíkovna
Informace k uložení zásilek od České pošty:
Balíkovna-BOX (Alzabox) – 2 dny.
Balíkovna – 7 dní.
Jakmile se bude blížit konec doby pro vyzvednutí, dává Česká pošta vědět do e-mailu nebo smsky.
Informace k platbám dobírek:
V Balíkovně na poště zaplatíte vždy kartou anebo hotově. Na Balíkovnách mimo poštu můžete dobírku uhradit hotově nebo online. V Balíkovna-BOXu lze dobírku uhradit jen platební kartou online (odkaz na tuto platbu naleznete v avízu o uložení nebo ve Sledování balíku).
Informace k vyzvednutí:
Vyvolávací systém v Balíkovně na poště vám umožní rychlé odbavení. Na displeji vyberete tlačítko Zrychlený výdej balíku, zadáte kód pro vyzvednutí a do 5 minut jste obslouženi.
Nestíháte si pro balík skočit sami? S kódem z e-mailu nebo SMS ho za vás může vyzvednout kdokoliv.
Kompletní informace ke službě Balíkovna naleznete na stránkách České pošty.
Sledování zásilky v Balíkovně zde.
Česká pošta doručení na adresu
Jak funguje doručení Českou poštou?
Pokud vás doručovatel nezastihne na vámi uvedené adrese, počká na vás zásilka na dodací poště 5 dnů. V případě, že si ji nestihnete vyzvednout, vrací se nám zpět. Ani pak ale není nic ztraceno. Zásilku, která se nám vrátí jako nevyzvednutá, vám v případě zájmu znovu vyexpedujeme. Za opětovné zaslání si účtujeme cenu dle zvoleného způsobu dopravy, viz tabulka níže.
Kontakty Česká Pošta:
Tel.: 800 104 410
Po-Pá: 7–19
So: 8–12
E-mail: info@cpost.cz
Uloženka WE|DO
Uloženka (nově WE|DO) nabízí dvojí služby – doručení na výdejní místo, nebo doručení na adresu. Jakmile je vaše zásilka připravená k vyzvednutí na výdejním místě WE|DO ULOŽENCE, přijde vám email a SMS s heslem pro vydání. Zásilku nemusíte vyzvednout osobně, stačí sdělit heslo třetí osobě. Zásilku na adresu si také můžete přesměrovat ne některé z výdejních míst WE|DO ULOŽENKA.
Jak dlouho je balíček na výdejním místě WE|DO?
Standardní doba uložení zásilky na WE|DO Uložence je 7 dnů, od první výzvy k vyzvednutí (mail nebo SMS).
Kontakty WE|DO:
Tel.: +420 246 092 912
Po-Pá: 8-18
E-mail: info@wedo.cz
Sledování zásilky WE|DO zde.